torsdag 23 september 2010

Dagen

Idag har jag varit och besiktigat Jörgens bil, den gick igenom utan problem.
Ozzy hade jag med mig medans Nikki, Nattis och Samuel var hemma med Hillevi.

Sedan kom min underbart snälla svärmor hit.
Hon tog med sig tvillingarna ut på en promenad och jag passade på att sova.
Somnade gott och vaknade med ett ryck kl tjugo i sju.
Tur var det att jag vaknade då för klockan sju ville jag se på tv då en arbetskollega till mig, Daniel var med i tv i "Vem vet mest".
Han vann dagens frågesport så i morgon blir jag bänkad framför tv:n igen för att kolla in finalen :D

Har även hunnit med att tvätta 2 maskiner medans svärmor var här.
Kollat på Idol i ganska lugn och ro.
Båda barnen sover nu :)
Hoppas de somnat för natten och bara vaknar för mat, vi får väl se....

Ozzy somnade ju tidigt i går med, så han kan säkert sova för natten.
Nikki är jag lite osäker på.

När jag åkte hem från besiktning ringde jag Jörgen för att berätta att det gick bra och fick men en glad nyhet :D
Han kommer hem nu på kvällen eller natten.
Känns skönt att han kommer hem igen, redan ikväll.
Är lite drygt att ta hand om 3 stycken alldeles själv.
Har inte talat om för Nattis att han kommer redan idag så hon får sig en glad överraskning när hon vaknar i morgon bitti :)

Snart ska jag göra kväller, hoppas jag kan sova nu bara. Känns som att jag kan det i alla fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar