söndag 5 september 2010

Ökning

Har ställt mig på vågen här hemma för att kolla någorlunda vikt på Nikki och Ozzy.

Nikki väger ca 5500 g nu och Ozzy ca 5100 g.

Känns inte som jag behöver åka till bvc för att kolla dem hela tiden.
De äter som de ska och de ökar i vikt enligt min våg fast Ozzy är väldigt duktig på att spy upp en massa när han äter :(

Jobbigt då det går handdukar som smör i solsken här hemma.

Så tvättstugan används flitigt av mig.


Nikki spyr inte så ofta, det är om han inte rapar som det kommer upp igen oftast.


Håller på att prova mata dem samtidigt på olika sätt.
Kan vara skönt att kunna det sen när Jörgen börjar jobba.
2 veckor till är han hemma nu sen ska jag fixa allt själv när han inte är hemma.
Han börjar med att åka till Särna och Idre för jobb och då kommer han hem varannan dag (sover över där).


Hoppas att jag imorgon får en till babysitter, tänkte prova mata dem båda sittandes i dem, hoppas det fungerar bra.

1 kommentar: