lördag 25 september 2010

Testar

Håller på att kolla om Nikki blir mer nöjd med maten om han får Baby Semper 2 istället för ettan...
Som jag fattat det när jag läst lite så kan jag börja med det redan nu eftersom jag inte ammar något, mer järn sen lite mer fibrer i den.
Han äter varannan timme på dagarna och tycker det är lite för ofta.
Ozzy äter var tredje timme och i bland var fjärde. Så han fortsätter jag med och kör ettan. Han har lite känsligare mage än Nikki också.

Vi får se hur det artar sig med Nikki.
Har prövat ett mål under dagen och då gick det ca 3 timmar, sen tog jag ettan vid halv sju. Nästa mål blir det tvåan igen.

Nu är de nybadade och har somnat, men lär väl vakna snart igen för mat sen blir det sängen så småningom för dem. Somnat för natten vid nio två dagar i rad nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar