fredag 17 september 2010

Lite ditt & datt

I morgon smäller det!
Då ska jag på FEST!!!
Det ska bli så himla skojsigt,
Barbro på jobbet som ska ha fest i Stackmorabystuga 
för att hon fyller 40 år snart.

Nikki ska få sova hemma hos min mamma &
Ozzy får vara med farmor sin.
Jörgen får det lugnt & skönt hemma med Nattis.

Mina små tvillingar är ju inte så mycket för att vara tillsammans
men jag tror de håller på att upptäcka varandra nu :)
Ibland när jag har dem när så börjar de prata med varandra, 

det har inte hänt förut.
Hoppas på det bästa nu att de blir mer glad och nöjda av varandra.

På måndag far Jörgen till Särna eller Idre för att börja jobba igen 
efter flera veckors ledighet eller rättare sagt sen den 3 juli som han 
varit hemma.
Så nu ska jag själv fixa allting med tre barn, visst Nattis är det ju 
ganska lugnt med men hon kan nog bli lite sur när jag inte har tid för henne då jaginte har Jörgen hemma.
Sen är ju Samuel här en stund efter skolan.
Men det här fixar jag väl lätt, eller?
Blir nog värst på kvällarna när de ska sova för natten.
Bara hoppas på att de inte blir så gnälliga båda två på kvällen 
som de kan bli ibland.
Sen hoppas jag att Ozzy sover hela nätterna som han har gjort hittills nästa då... Och att Nikki blir kvitt sin förkylning för nu är det väldigt svårt för honom att sova själv på nätterna. Har sovit två nätter i rad nu på soffan med honom på armen.

Men jag hoppas att de lär sig och fattar att jag bara finns där för dem nu, att de får lov att vänta på sin tur.
Står inte på förrän de är så stora så det börjar lugna ner sig.
De är 10 veckor och två dagar gamla nu.


Förresten så vägde jag Ozzy igår hemma genom att först själv ställa mig på vågen och sen ta honom i famnen. Han vägde 6 kilo nu, minst...kan ju vara några gram till...


Ha ha, jag kom i ett par byxor nu som jag hade innan graviditeten, men det är ju stretch, men ändå :) (vet inte hur stretch stavas).


Kram på er och hoppas ni får en bra helg, för det ska jag tametusan ha!

1 kommentar: