söndag 31 oktober 2010

Hoppsan så det kan bli :D

Snälla, rara, söta underbaraste LInda kom och lånade Ozzy så jag skulle få sova lite i lugn & ro :)

Pratade med henne senare och då bestämdes det att han blir kvar hos henne i natt :D

Nu hoppas jag att han håller sig i skinnet och är en snäll bebis hela natten och att Nikki har en bra natt med.
Sen är det bara att hålla tummarna på att vi kan sova lite längre i morgon bitti än till klockan sex.


Nu har i alla fall Nikki somnat in och kan tänka mig det är för natten med kanske ett mål vid tio igen.
Klockan är ju egentligen efter åtta så det är ju kväller för dem båda.


Själv sitter jag med 2 svarta slingor i håret, spännande att se hur det blir.
Kanske inte vill visa mig ute på väldigt länge :P



Kram på er alla!

3 kommentarer:

  1. TAck Elis
    TAck Ulle
    Men måste ju försöka hjälpa till när jag kan, så hon iallafall kan få lite avlastning.

    Jag hoppas också han är en snäll Bebis hela natten

    SvaraRadera
  2. Och du vet väl att jag kan ta nån av ungarna när som helst också. Är ju ledig hela den här veckan. (: Förutom på torsdag då jag o mamma ska till Ikea :P

    SvaraRadera