tisdag 19 oktober 2010

Sjuklingar är vi allihopa

Jag är snuvig men feberfri idag.
Nikki är snuvig, hostig, feber i morse och gnällig.
Ozzy är hos farmor och är snuvig.

Var och hälsade på min bortflugne son i eftermiddags.
Han har det jätte bra där :)
Känns skönt att se han gillar det.


Imorgon kommer han i alla fall hem igen, hoppas nu bara att jag får en bättre natt än den som var.
Nikki gnällde, åt varannan timme.
Sen gjorde jag allt för att Jörgen inte skulle vakna av honom men tyvärr vart det inte så. Han fick inte mycket sömn heller. Och sen upp klockan fyra för att åka och jobba.
Som tur var kunde han få sova lite på eftermiddagen med Nikki bredvid sig.

Nu har jag bytt sängplats med Nathalié i natt så jag hoppas de verkligen får en god natts sömn och jag med för den delen.

Ska snart krypa ner, Nikki börjar nog bli trött nu och jag med.

God Natt

2 kommentarer: