lördag 30 oktober 2010

Måste bara

Få skriva av mig lite.
Så ni som inte vill läsa klagomål låt bli att läs!

Jag är så trött och slut nu så har ont i huvudet från eftermiddagen till kvällen, har haft så flera dagar i rad nu.
Vill inget hellre än att ligga i sängen och sova en hel dag.
Har försökt idag med att få sova så mycket som möjligt, fick kanske ihop 1,5 timme totalt på hela dagen.

Jörgen skulle ta hand om barnen men det går inte att sova när jag hör hur de skriker i kapp.
Så jag kliver upp så klart, varför ligga kvar och lyssna och tycka synd om dem?!

Tycker det är så fruktansvärt tråkigt på lördagar här hemma!
Jörgen vill kolla på sin hockey som håller på från klockan fyra på eftermiddagen till ca tio på kvällen. 
Så vad gör jag då?! 
Jo, sitter vid datorn. 
Passar upp barn.
Löst lite korsord idag.
Knaprat ostbågar.

Hade gärna velat göra nå roligt men vad ska jag hitta på med 2 små ungar.
Tycker det är så jobbigt att ta sig iväg på någonting sen ska det matas varannan timme (Nikki alltså). Allt är bara så dryyyygt!!!

Men det ska väl bli bättre eller?
Känns långt bort men det är det egentligen inte.
Nästa söndag blir de 4 månader, SHIT alltså!

Om ca 3 månader kanske de kryper, Nattis var 7 månader gammal när hon gjorde det.


Tiden går fort men ändå känns det som den står still.

Nu ska jag sluta klaga!

3 veckor kvar och jag får vila mina öron :D

1 kommentar:

  1. Tittar in!
    Stort att få tvillingar, kan inte ens föreställa mej vad som krävs av en då... Men tråkigt att höra om pappan som helst vill titta på hockey =( Fy bubblan.

    Tur att du har fina vänner och syskon som avlastar.

    Och vet du? Gnälla får man, särskilt i sin egen blogg =)

    Kram på dej!

    SvaraRadera