tisdag 15 februari 2011

Börja friskna till

Sitter hemma hos mamma, gjort det sen tio.
Börjar bli lite väl tråkigt för oss att sitta hemma och Nattis får inte gå till skolan förrän i morgon, 48 timmar ska det gå.

Men för friska att inte göra någonting.
Så vi tog oss en tripp till mor där de lider av samma som vi gjort.

Just nu ligger Ozzy inbäddad i en filt på ett täcke på golvet och sover.
Vågar inte lägga honom i en vanlig säng då han vaknar och kryper i väg och då blir det en DUNS i golvet.

Nikki sover i säng i alla fall, han har inte börjat krypa än men kommer nog snart.
Han har börjat försöka ta sig på knä men går lite segt.

Idag kröp Ozzy till Nattis lilla fotölj, ställde sig på benen och försökte klättra upp i den. Tur jag såg det för annars hade det nog blivit en bakåt duns i golvet.

Igår vart det två dunsar baklänges ner på golvet men inte en bula eller blåmärke denna gång. Lär bli många fler dunsar innan han fattat vad som händer om han försöker ta sig.
Hade han kunnat gå så hade han gjort det vid det här laget, han vill så mycket men ingen balans än.

Tror han kommer vara tidigare än Nattis var, hon gick när hon var 11 månader.
Ozzy har ännu mer bråttom med allt.

Ja ja nu har jag skrivit av mig lite igen :)

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att du gör det sååå bra med dina små sötisar!! Det är min dröm, två ungar samtidigt ;) Tror inte mannen i huset delar denna drömmen dock. Är det orsabostäder ni hyr av?

    Kram //T.

    SvaraRadera
  2. Det är ju såklart ris och ros med allt jämt. Dom som säger annat; att det alltid är så jävla bra, dom LJUGER tror jag :) Det skiljer 2,5 mellan mina- ibland är de bästisar särskilt då det har nåt jävulskap för sej ;) Men de kan vara snälla mot varandra annars oxå. Men ibland bråkar de ordentligt... Slåss... Som sagt, du gör det bra!!
    Jäkla orsabostäder, va det många som duschade samtidigt i huset eller? Kram, igen.

    SvaraRadera