lördag 26 februari 2011

Fest :/

Idag var vi bjudna på överraskningsfest för Jörgens kompis Jonas som fyller 25 till veckan.
Så klockan halv fem skulle vi infinna oss på plats innan Jonas kom dit.
Han trodde han skulle till Slipstenen med sina föräldrar och var 
skit sur för det :P



Innan dess skulle jag iväg med alla mina skrutt ungar, Nattis till mormor (hade velat följa men tyvärr är hon skjuk).
Nikki & Ozzy till Linda, jag han precis ner med dem och hem igen för att hämta Jörgen och vi var där till prick halv fem :0


Jonas vart jätte överraskad :D


Nu vet jag inte än hur det blir med Nikki och Ozzy, de är väldigt griniga men inte konstigt.
Längesen nu som Ozzy sov där sen har Nikki bara sovit hos mormor tidigare 
(3 ggr) så han är hemmablind.


Kanske de kommer hem.


För som sagt så sitter jag hemma nu, barnledig & vin i kroppen och klockan är inte mer än 20.30!






Kom ihåg att jag glömt att ringa min far :0
Bäst jag gör det :/



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar