måndag 21 februari 2011

Nu igen :)

Ozzy har än en gång åkt hem till sin farmor.
Hon är för go, ber inte ens om hjälp hon bara tar sig an ändå :)

Är så himla skönt med en liten hemma.
Det tar rejält på krafterna med 2 stycken små.

När folk frågar säger man bara att det går så bra så.
Orkar liksom inte förklara hur jobbigt det kan vara, det är mina närmaste som vet hur jobbigt det kan va med 2 små.
Alla andra kan få tro det är jätte bra :/


Men så är inte fallet, visst det går ganska bra nu.
Men vissa stunder är himla jobbiga och jag blir så himla trött och känslig så jag bara gråter sen är det inte roligt de gångerna heller för jag blir så arg för ingenting och vem råkar ut för det?
Jo det är Nathalié, Jörgen är ju inte hemma så han får inte höra allt som jag blir föbannad på :0


Men när dessa gånger händer att Nattis får höra mig bli arg och skrika till, då kommer jag till henne efter en liten stund och förklarar varför och att jag är trött och sliten.


Jag lovar, jag gör mitt bästa men det är inte så himla lätt.
Och det är skitjobbigt att Jörgen jobbar borta, jag är själv om att ta hand om 3 stycken barn 24 timmar om dygnet i 4 dygn och det sliter på mig.


Skulle behöva en helg utan barn snart igen och bara få göra det jag vill. 
Men inte det lättaste när jag inte får till det nångång med barnvakt till alla tre.


Jag vill ju så klart att Jörgen ska få vara med på detta så måste ju ha barnvakt, vill inte åka iväg helt själv. 
Eller det kanske jag skulle ha gjort :/

Men vad???

Angelica & Andreas?
Emma?


Ja varför inte, kanske det :/

Vi får se om jag kommer på nå ;)




Kram på er alla läsare!

4 kommentarer:

  1. *vinkar*
    jag åker gärna med om det passar :oD

    SvaraRadera
  2. KOMSIKOMSI!!

    Ta med dig prinsarna så tar jag dem nattetid, måste iaf upp å pissa fler ggr natt =P

    Så kan du passa på att åka ut till farmen för där får man alltid lite extra energi och blir lite omhändertagen <3

    Så släpa dig hiiit!

    SvaraRadera
  3. Jag känner igen det där med humöret... Minns när Jack va liten å vad Leon fick ta "skiten", å han va ju liten han med... Det är jobbigt att känna att man inte orkar/räcker till osv. Å då har du 2 som är exakt lika små ;) Kan tänka mej att folk tänker att det är rosenskimrande med tvillingar (ja, även jag) men jag förstår att det blir dubbelt upp av mycket och att man måste bli extremt slut ibland. Jag har kusiner som är tvillingar, de är stora idag men deras mamma berättade för mej att är de va små så matade hon en i taget medan hon hade hörselkåpor på sej ;) Än en gång. Du gör det bra. Å fast man inte helt kan ge upp så får man göra det känslomässigt ibland. Vi är bara människor! Allt gott till dej!

    SvaraRadera