tisdag 8 februari 2011

Mmm, funderingar... HJÄLP!!!

Eftersom det känns som mitt kök känns lite nyare med ny spis och kran har jag nu funderingar på att byta handtag på skåpluckorna i köket så känns det ännu nyare :)

Måste även införskaffa mig barnspärr till lådorna då barnen börjat dra ut dem och det är lite jobbigt att hålla reda på 2 som går åt varsitt håll.

Nu har jag hittat lite nya handtag som jag tycker är fina.


Ett på Jula för endast 9 kr (den första bilden) där kan jag även beställa barnspärrar ifrån.


De andra är betydligt mycket dyrare, ca 40-50 kr dyrare styck.
Behöver 17 stycken.

Så nu vill jag ha eran hjälp! 
Säg vad ni tycker!






6 kommentarer:

  1. jag hade inte betalat typ 40 spänn mer, om man ska ha så många. den billiga var snygg. eller den längst ner. det blev inställt föräldrautbildningen igår, så nya tag den 21feb istället. kom då, om du kan!!

    SvaraRadera
  2. Vi har ungefär sådana som är högst upp, fast dom är köpta på Ikea!
    Tycker dom är stilrena och snygga!

    SvaraRadera
  3. Säg till på Orsabostäder att du vill ha nya handtag, dom har ju sånt där nu för tiden.

    SvaraRadera
  4. Jo, sen är ju frågan om de lägger på hyran då :/

    SvaraRadera
  5. har du kollat på ikea? de brukar ju inte vara så dyra och har mååånga varianter :)

    SvaraRadera
  6. Ja jag har vart in på deras hemsida, tyckte de inte hade så mycket att välja på och inge billigare än den på Jula...

    SvaraRadera