lördag 12 februari 2011

Härlig solig vinterdag

Idag har Jörgen tagit skotern och åkt iväg med sina polare.
Nathalié hade tråkigt och följde med farmor & farbror till Mora.
Jag är hemma med tvillingarna.
Tog med dem ut på en liten promenad och nu sover de än så länge gott ute i vagnen fast den står stilla. Det brukar inte ske :0

Hade också velat vart med på skotertur.
Tänk vad härligt det hade varit att sitta ute på nån sjö eller tjärn och pimpla fisk i detta härliga väder.
GUD vad jag saknar det :(

Får vänta tills nästa år eller om nån vänlig själ vill ta hand om smågrabbarna nån dag så hade jag också kunnat få vara med.


Vill följa med Jörgen till Rörstrand första helgen i mars men det skiter sig :(
Har barnvakt till Ozzy men Nikki vart det lite svårare med. Farmor vill inte ha båda och mormor är i Lofsdalen.
Visst hon sa jag kunde komma dit med honom men vilken omväg det blir för att få barnvakt en helg, så jag skippar det.
Min söta barnvakt Linda jobbar så det går inte heller :(

Sen är Nikki inte den lättaste att lämna bort så länge, han är så himla mammig men kanske mitt fel då det är Ozzy som åker och sover borta jämt och Nikki blir hemma med mig.
Han har sovit borta 2 nätter endast.

Jaja, ett år till så kanske det går.
Och då kanske någon orkar ha dem båda två :D

Nattis skulle få följa med om det var så att jag skulle med.


Kram på er alla

3 kommentarer:

  1. Lovisa kan vara barnvakt, på sant.

    SvaraRadera
  2. Jag tänkte att hon kanske skulle komma och lära känna honom tills det var dags. Men jag förstår dig helt och hållet, jag har ju inte lämnat bort mina när dom var små. Sen kom jag på att första helgen i mars är ju snart! Känns som att det ska vara långt dit Haha! Tiden rinner i väg ju.

    SvaraRadera
  3. Jag hade gärna tagit Nikki, men jag jobbar den helgen på söndagen, och lördagen är min enda lediga dag.

    SvaraRadera