tisdag 1 mars 2011

Det var inget....

Ja som sagt, Nattis hade inte lunginflammation :D

Gick si så där hos doktor, de klantade till det lite vid snabbsänkan.
Tog ett pick i fingret på henne och kom sen och sa att de måste göra om det för apparaten strulade.
Min dotter tvärvägrade :0
Förstår jag det, det känns ju lite och hon är jätte nålrädd vad gäller sånt.
Ta sprutor är inga problem men nålar hatar hon.

Så vart inge mer pick då jag hade försökt med alla sätt.

Sa vi kunde åka till leksaksaffären men det lockades inte :(

Doktor lyssnade på hennes lungor och de lät bra, ingen hostmedicin fick hon heller då han tyckte det var bra hosta ur sig alla bassilusker :/
Och hon sover på nätterna, ingen hosta som stör.

Var upp till Hansjö och tarvade till mig mat, for hem med bara Nikki.
Svärmor skulle komma senare med Ozzy och Nattis men kom men Ozzy bara.
Nathalié ville sova kvar där så hon kommer hem i morgon, Ingher jobbar natt sen onsdag och torsdag.

Tänkte att jag kan ju alltid ringa LInda om det är för jobbigt och jag känner jag behöver hjälp ;)
Kram på dig LInda, har inte sagt det till dig bara :0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar