söndag 6 mars 2011

Hemma

Gubben hemma igen men sjuk...
Stackars han :/
Eller inte :0

Fått hem Ozzy också :)
Så glad jag har hela min familj hemma igen :D
Nu är livet som vanligt igen.

Ozzy fick bada i nya stolen idag :)
Han gillade den väldigt mycket, precis som Nikki.

Sen fick jag lov ta en dusch för min käre Ozzypojk spydde sur yoghurt över mig och håret.
Luktade inte hallon direkt :/

Nu sover alla utom jag, jag ska kolla Bigbrother.
Har fastnat helt i skiten :-P



Gillar inte att min syster Emma funderar på att flytta till Malmö :(
Men som sagt hennes val men tror absolut inte vi får se henne lika ofta då...
Är en bit längre att åka hem då och då åker hon nog inte hem över en helg bara.
Hoppas hon ändrar sig.

Men EMMA det är ditt val men nu vet du vad jag tycker, känns lite hemskt att ha dig så långt bort. Stockholm är ju lite närmare.... ;)

Kram på er alla och hoppas ni haft en toppenhelg.

Förresten Karolina m fam, Grattis till sonen :D  

2 kommentarer:

  1. Aw<3 klart att jag tänker på det också.. Det värsta är ju att jag älskar sthlm och har världens bästa vänner, och att jag kan åka hem till et när som helst. Det här är dock ett projekt som är otroligt spännande och nytt. Får fundera lite mer..

    SvaraRadera