lördag 12 mars 2011

Utedag

Idag har hela familjen vart nere på sjön för Speedweekend On Ice.
Har varit hur skönt, roligt & trevligt som helst.

Pojkarna gick det ganska bra med också :D
De gnällde lite ibland men sov även lite.
Ozzy ville helst vara uppe i famn och se allt.

Var så klantig och glömde vällingpulvret hemma men de klarade sig på banan och yoghurt som tur var :0
Var Ozzy som åt mest som vanligt, Nikki åt endast några skedar banan sen slockna han.

Nu sitter jag och Nattis hemma och ska se Melodifestivalen.
Jörgen släppte jag ut med sina polare :P

Han tyckte jag skulle gå ut i stället för han men jag kände inte för det så mycket, jag tar det en annan helg :D

Hoppas ni alla haft en trevlig lördag .D
Vet vissa har haft det ;)

 

2 kommentarer:

  1. Undra vad du syftar på? kan väl aldrig vara spa och shoppping helg *fniss*

    SvaraRadera
  2. Jo syfta på det, lite eller mycket avis är jag!!!!

    SvaraRadera