söndag 6 mars 2011

Skidor igår, skidor idag

Ja som jag skrev, en hel helg med bara en massa skidor på tv :)

Jag älskar att titta på skidor och det som lockas mest är skidskyttet.
Jag vet många tycker jag är galen som tittar på skidor, tycker inte om själv att utföra den sporten men så roligt att titta på.



Igår spendera jag större dagen i soffan, Nikki sov ganska mycket och när han inte gjorde det satt han i mitt knä och myste eller var på golvet och lekte.
Ozzy är hos farmor, sen i fredags.
Nathalié har lekt, gjort bus och bakat....
Jörgen är i Sälen, kommer hem idag och tagit semester i morgon för att vara hemma med oss en dag.

Idag är det Vasaloppet till att börja med men sen blir det skidskytte :)


Ozzy kommer säkert hem idag också :D
Saknar min lilla busiga son nu.


Det var min helg det... Händer inte så mycket.
Hoppas på en fin helg nästa vecka så vi kan åka ner på sjön för att kolla in aktiviteterna där.


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar