söndag 27 mars 2011

Jaha då var denna helg över snart.
Jörgen åker redan idag (skulle åkt i morgon), han ska jobba så han kan komma hem och vara hemma på torsdag för på fredag tar han med Nathalié till Emådalen.
Jag blir själv och har mina funderingar på att hitta på något.
Antingen blir det Lofsdalen eller så blir det en tripp till Säter, har inte bestämt mig ännu. Vill båda dera :/

I går var jag in till Mora och köpte en resesäng, har aldrig använt en sån själv men kan nog vara ganska bra nu när jag har 2 kottar som rör sig. Lite svårt att lägga dem i en vanlig säng och tro de inte ska ramla ur. Men det blir väl att en ligger i resesäng och en bredvid mig.

Efter Mora så var jag hem till morfar för att hjälpa honom att ta hem en liten orgel (den var så liten så den fick plats i min skuff). 
Fick fika av dem efter det :D 

Sen vart kvällen lugn här hemma med körslaget och en liten förhoppning på miljonvinst på lotto men det sket sig som vanligt.
Tänk om jag hade pengar!!!
Skulle jag köpt ett hus direkt bara det är det rätta vill säga.


Nu ska jag försöka vila lite medan mina knottar somnat om efter en tallrik gröt.


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar