måndag 7 mars 2011

Hur ska jag :/

Twinsen somnade redan vid kvart över sex idag :0

Så nu är frågan ska jag göra ett försök med att lägga mig tidigt (har inte fungerat på ett tag, somnar ju inte förrän vid elva), de lär säkert vakna tidigt i morgon eftersom det vart så tidigt i säng idag. 
De var så trötta redan vid fem så då stoppa jag dem i badet men efter det börjades det igen.

När jag la dem så slocknade de på 5 röda :0

Har nu på kvällningen sett Alvin & Gänget 1 med Nattis.
Helt kung film, gud vad jag skrattade.
Ja jag är lite efter men så blir det när jag sällan kollar film och när jag väl gör det blir det inte barnfilm.
Nu måste jag se 2:an med :)
Få se när jag orkar med det.....





I morgon är det dags igen för Bvc-besök med Nikki & Ozzy.

Vägning & mätning, spännande att se hur det ser ut nu.
Sen skulle hon "prata" om nå annat för att de blir 8 månader.
Få se om det är något intressant som jag inte redan vet.
Men kan jag aldrig tänka mig....


Förresten så blev de 8 månader idag :D
Tiden rusar fram :0
Så nu är det bara 4 månader kvar till 1 års kalas :)
Skönt det är sommar, kan jag sätta dem på en gräsplätt med tårta och sen får de stoppa i sig bäst de vill ;)
Hoppas på fint väder!




Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar