måndag 29 november 2010

Doktor & prov

Klockan sju idag satt jag redo med telefon för att ringa till vårdcentralen.
Måste ringa direkt då för att få någon tid.

Ville ha tid tid doktor och även till labb.

Fanns idag till båda men inte samtidigt, labb kl halv tolv och doktor halv två.
Sen behöver jag ju barnvakt så jag bestämde mig för att ta doktor idag och labb om en vecka då nästa tid fanns.
Min barnvakt ska hit och följa Nattis till tandläkaren ca halv fyra och sen stanna för att jag & Jörgen ska till Mora en sväng. Vi ska äntligen rama in kort som vi beställde för 4 månader sedan :0
Sen ska Jörgen köpa sig nya jeans.

Doktorn ska jag besöka för att kolla upp lite födelsemärken som jag är lite orolig för. Ett är stort och mörkbrunt och ett har växt. Tycker det är bäst kolla upp dem. Ta det säkra före det osäkra.

Labb ska jag till för att ta nytt prolaktinprov. Det som jag gjorde för över ett år sedan. Skulle göra ett nytt efter en tid men jag vart gravid och då kunde jag inte göra det och sen skulle det gå 3 månader efter avslutad amning så nu är det dags.
Tror det inte skett nån förändring men lika bra få det överstökat med.

Nu hoppas vi på det bästa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar