tisdag 30 november 2010

Oro

Tyst och lugnt här hemma då Nikki & Ozzy sover.
Jag sitter och är orolig för födelsemärken.
Läser och läser på nätet, kanske ska sluta med det för det gör mig ännu mera orolig.

Usch vad hemskt detta är, ska gå och vänta upp till 3 veckor innan jag får reda på någonting av födelsemärket som skickades in för analys.
Vad nojig man blir, säkert ingenting men ändå livrädd att det ska vara något.
Men är det något tror jag att jag gått i tid till läkare.

Kollade på bilder sen förlossning och zoomade in min nedre del (där jag hade det) och jag kunde inte se att det fanns där då, så i så fall har jag haft det i max ca 4 månader.


Tro om jag blir vidare skickad till en hudläkare som kollar igenom mig helt :/
Hade varit lite skönt att få alla uppkollade när jag hade ett sånt fult....

Nej nu ska vi sluta tänka på detta, hoppas jag....


:/

2 kommentarer:

  1. Det är säkert ingenting.. Men bra att du kollar upp dem iallafall.

    SvaraRadera
  2. Men sluta för 17 gubbar att läsa om sånt på nätet. Det är inte bra, toka!

    SvaraRadera