onsdag 24 november 2010

Några tusen fattigare :0

Ni får läsa detta inlägg som om det vore i måndags :)

Nu är jag på hemmaplan igen.
Känns skönt att komma hem men ändå skönt att vara borta.
Igår när jag kom innanför dörren satt Nikki i gåstolen inne i vardagsrummet.
Ställde mig i hallen och tittade på honom, han bara stirrade rörde inte en min.
Satte mig på huk och började prata då kom smilet :D

Ozzy har sovit hos farmor i natt med så han får jag träffa i dag äntligen.
Vad jag saknar mina barn när jag är borta.

Resan då....
Kom ner till Göteborg vid halv ett på fredag natt. 
Skit väder sista biten så tog lite extra tid.

Gick och la oss ganska fort och upp klockan sju på lördag morgon, kom iväg mot Ullared vid nio-tiden.
Väl framme där fick vi leta vagn sedan var det kö.
Stod ganska långt bak men vart insläppta efter en kvart kanske.

Fick tag på det mesta jag ville ha.
Julklappar till Jörgen, Nathalié, Ozzy & Nikki, Hillevi, Emma, Samuel, Mamma, Bengt Anders & Tilde. Nu är det bara svärmor och svärfar som det saknas till. André har vi till redan så det får nog räcka.

Fick tag på skidställ till mig själv och till Nattis.
Nikki och Ozzy fick en varsin overall (169 kr/st).
5 par byxor köpte jag, så nu är jag inte byxlös längre :0

Lite av mitt inköp, min vagn var rågad :0
På slutet fick jag knappt ner plåster i den så full var den.

Efter Ullared for vi till Ikea, har aldrig sprungit igenom det så fort. Gick på en timme. Fick med mig lite därifrån med men faktiskt inte ett enda ljus jag köpte :0 Jag som alltid kommer hem med en massa fast jag redan har fullt hemma. Så jag kände mig jätte duktig när jag kunde låta bli.
Köpte där stolar & dynor, hallmatta + dörmatta, julklappar.....


Hemma igen hos Nina (Lindas syster) klockan sju, maten var klar så vi åt taccos. Sen satte vi oss i soffan, vid halv tio kände jag att jag inte orkade mer så jag gick och la mig. Vaknade dagen efter klockan halv nio :0
Utvilad, trött, skönt!!!!!


Hemma i lilla Orsa igen igår vid halv sju nästan.

Här kommer lite bilder också :D


Kön in

Overallerna jag köpte

Morgonrockar att växa i.

Jeansen ca 390 för alla :0

En rolig grej :)

Oooops, min vagn vart lite full :0

2 kommentarer:

  1. Så du köpte åkpåsar? kan säga att vira om fötterna med en filt, för dom är lite kalla nertill. Om seth är kall så är det oftast om fötterna. Ser ut på bilden som att du köpte samma som min. Snygga overaller, kul när det är så billigt. Du frågade om mat förut, jag har provat gett honom lite gröt, inget populärt. Potatis var gott och plommonpure, mer har jag inte gett, tänkte se vad Olli har att säga på måndag, 4,5 månaders kontroll då.

    SvaraRadera
  2. Känner igen de där bilderna :oP

    därför du blev så sjuk, inte bra för dig att sova så mycket i streck :o)

    tack för en trevlig helg.

    SvaraRadera