onsdag 10 november 2010

Njutning

Idag har min yngsta son åkt till bästa LInda för att sova över där.

Jag, Nikki & Nattis har vart till Hansjö och hälsat på.
Jag fick med mig filmen Dear John hem som jag nyss kollat på i lugn och ro här hemma utan barnaskrik, lugn och ro fick jag :D
Verkligen behövligt, ensamhet, tyst och lugnt.
Grinade en skvätt mot slutet av filmen, den var verkligen bra.
Slutade inte alls som jag trodde den skulle göra.

Nikki har jag stoppat i spjälsängen (där Ozzy brukar sova annars, Nikki sover ju fortfarande mellan mig och Jörgen).
Skärpning på mig, måste fixa en säng till honom också.


I alla fall så la jag honom där vid halv nio, efter 20 minuter var jag och kollade till honom. Han låg och höll sina fötter och var glad.
Stoppa i nappen och la snutten intill honom igen.
Kollade till honom än en gång efter 10-15 minuter och då sov han.
Har vart tyst sen dess.
Hoppas han sover gott där nu och länge.
Kanske sover bättre själv än mellan oss, vem vet.
Märks om inte annat i natt.
Han skrek i alla fall inte som Ozzy brukar göra innan han somnar in.
Känns skönt och lovande detta :D

Nu blir det sängen för mig för klockan 7 som vanligt ringer väckarklockan för att få Nattis till skolan.

Kram

3 kommentarer:

  1. Här vakna han 12
    somna om och sen fick han lov vakna vid 1,30 för att jävlas lite, somna om efter ca 15-20min.
    vid 5 vakna jag av att någon låg och prata i vagnen, så låg han i 20 min
    så nu är vi uppe :o)

    SvaraRadera
  2. Jäsp!
    Du är ganska slut nu då?

    SvaraRadera
  3. Sov Nikki nå bra i spjälsängen då? :)

    SvaraRadera