tisdag 18 januari 2011

BVC

Vart på bvc igen då med tvillingarna.
Hade med mig Nattis som hjälp :)

Hade lite fel angående vikten, enligt min våg när jag kollade så vägde Ozzy mer men så var inte fallet.
Nu ligger de till så här:

Nikki          8320 gram     69 cm lång
Ozzy      8185 gram      69 cm lång

Så Ozzy har kommit ikapp lite i vikt & Nikki har kommit i kapp igen på längden.
Ozzy var ju förbi Nikki en sväng förut.

Sen fick de spruta i båda benen :(
Nikki gick det över relatvit snabbt år men Ozzy grina tills vi nästan var hemma.
Somna sen väl hemma och nu sover de båda tills det är dags för mat igen.
Hoppas vi hinner få i oss maten innan de vaknar, den är snart klar.
Det blir älgskav och pressad potatis :D

1 kommentar:

  1. Stackars grabbar! Spruta:(
    Hur har du upplevt att "börja om" från början igen med bebisar? Tänker på att Natalie är så gammal! Var det svårt att börja om?
    Gruvar mig lite nu när det var så längesedan.. Det är ju som att börja om från början..
    Ja ja, jag får då bara en iaf:)
    Kram Karolina.

    SvaraRadera