torsdag 27 januari 2011

Oj oj oj, vad händer

Nu är jag riktigt dålig på att uppdatera här :0

Bäst jag skriver lite vad som händer och sker.

Igår satte jag upp en grind i trappen nere med hjälp av Linda.
Behövs nu när Ozzy kommit ett steg längre i utvecklingen och tar sig fram några krypsteg med armar och ben.
Förr var det bara benen som hängde med.
Så nu står det inte på förrän han är både högt och lågt och känns bäst att vara förberedd för en vacker dag står han vid trappen och vill komma upp.

Nikki har det inte hänt nå mer åt, men han kommer säkert inte långt efter lillebror när han ser att han kryper omkring.

Fick förresten 2 grindar av en kompis som inte ville ha dem (hade köpt andra), Tack så mycket :)


Igår var LInda hit och jag bakade åt henne till cafeterian på hockeyn, hon fick passa barnen ;)

Jörgen jobbar borta men idag är det äntligen torsdag och han kommer hem :)
Åker troligtvis på måndag morgon igen :(




Titta på barnen nu och de leker i sina gåstolar och har kommit på att man kan öppna dörrar och lådor, jätte roligt :0
Så nu får jag se till att inte ha farliga saker nederst när jag inte har några barnspärrar. Men än så länge är det ingen fara :)


I helgen ska jag försöka ta med Nattis till ishall så hon får åka skridskor och visa hur duktig hon blivit, hon var det innan med. Men nu kom hon hem häromdagen och sa hon kunde göra riktiga "hockeystop" :)


Annars knallar vardagen på, dagarna ser typ lika ut hela tiden.
Äta, sova, mata, byta blöja.
Hinner inte med så mycket mer, dålig på att ta mig någonstans.
Jag tycker det är så himla drygt med två som ska kläs på en massa.
Ena klar ja då ska jag börja med nästa.
Helt svettig innan jag är klar. Blir bättre sen när det blir sommar och jag inte behöver klä på dem en massa overaller.




Ja det var väl det vad jag kan komma på just nu.


SHING!

1 kommentar:

  1. Det var till Innebandyn denna gången :oP

    Go Ozzy Go Ozzy :o)

    SvaraRadera