tisdag 11 januari 2011

Ingen återvändo

Nu har jag och Jörgen bestämt att hela juni ska han vara hemma på heltid och ta hand om barn.

Jag ska jobba :D

Fast jobbar 75 % istället för heltiden som jag har.
Vet inte om jag pallar med att jobba heltid nu.
Fungerar det med inkomst och så kommer jag nog jobba 75 % när jag börjar på riktigt med. Sen får vi se hur länge det blir, får väl inte jobba så heller hur länge som helst. Sen försvinner väl min heltidstjänst.

Ska bli roligt att få komma hemmifrån, träffa MÄNNSIKOR!!!
Jag känner mig helt osocial när jag går hemma hela tiden, jag är inte sån i vanliga fall.


Men nu så!!!
Fast det är en stund kvar tills dess.

2 kommentarer:

  1. Ska bli kul att ha dig tillbaka också :o)

    // LiNdA

    SvaraRadera
  2. Ja, fy ja, det är spruta som gäller. kl 13.40 ska vi dit. Precis innan Seth brukar äta och sova, hoppas han håller humöret upp till vi är klara där.

    SvaraRadera