fredag 7 januari 2011

Tyst

Oj, jag har inte uppdaterat på länge :0

Har haft lite för mig så har inte blivit av då jag inte heller haft någon dator.

I måndags tog jag med mina barn på en bilfärd upp till härliga Lofsdalen :)
Tillbringandes fram till idag (fredag).


Har inte gjort så himla mycket mer än myst.
Tisdagen fyllde min underbara dotter 8 år så den firade vi med paket, taccos & glass.
Onsdagen tog Bengt med sig Samuel & Nathalié  på en skoterfärd upp till Våffelstugan.
Torsdagkvällen vart det badtunna :D


Nikki & Ozzy har haft jobbigt med kvällssömnen då de inte kände sig hemma. (Väl hemma så har det varit ett helvete att lägga dem enligt rutiner, skrek i säkert en timme men nu sover de för natten hoppas jag).




Idag blir mina gossa 6 månader, ett halvt år, de har ett halvt år kvar till 1 år :0
Skit, alltså vart har tiden tagit vägen?! :0


Det var det, nu vet ni vad som hänt och inte hänt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar