måndag 10 januari 2011

Hål

I lördags åkte jag och Nathalié in till Mora.
Där fick hon göra hål i öronen :)

Gick jätte bra, inte ett ljud hon sa.
Nu kom hennes farmor nyss och tog med henne till Mora för att åka och köpa present till henne.
Hon ville vara med och välja då hon ska få örhängen. Sen ville hon ha nå små dockor till ett hus hon köpte i lördags.

Nu har vardagen börjat igen, Samuel kom i morse.
Vi sov så hörde inte ett ljud när han kom.

Ozzy vaknade vid halv åtta och då kom Samuel upp och jag bad honom ta med honom ner så jag kunde klä på mig.
Oops så somna jag om, men jag sov nog bara nån minut.

Trött eller vad då, fast jag känner mig piggare än jag brukar vara.

Har haft Hillevi & Tilde på besök så det har vart full fart här med 5 barn.
Nu sover tvillingarna så gott, hoppas de sover nån timme till. 
Skönt att få vila öronen lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar