tisdag 11 januari 2011

Onödig vaddå?

Igår ringde de från tandläkaren och ville att jag skulle komma dit med Nikki & Ozzy. Jaha tänkte jag, tro vad de ska göra :/

Så idag följde syster Hillevi med mig ner med de två små rackarna.
Gick in och tanten pratade på, hon är så himla tråkig att lyssna på.
Ingen ny info fick jag och vad skulle barnen med att göra. Hon tittade inte ens om det var tänder på gång.
Så himla besviket att släpa med två små barn, klä på, klä av och klä på igen för ingen nytta.

Det enda positiva med det hela var att de fick med sig en varsin tandborste fast de inte har några tänder ännu men de kommer väl så småningom.

1 kommentar:

  1. Nu känns det verkligen inge kul att behöva gå dit när du skriver så, men jag förstod att man säkert inte skulle få reda på nå som inte redan vet. Blää!

    SvaraRadera