onsdag 4 maj 2011

Det där med att köpa hus

Går si så där...

Håller koll, ska faktiskt titta på ett till helgen igen :D
Var med min mamma och tittade på ett hus förut (efter det som vi alla var och tittade på). Var lite småjobb + dränering så gick helt åt stöpet det med.

Det vi ska titta på till helgen har jag inte en aning om hur det är, men hört att det ska vara väldigt fint och inflyttningsbart.

Men den var det det där med pengar :/

De växer ju inte direkt på träd, konstigt va?! :/


Ringde till "min" bank. Och jag vart så otrevligt bemött så då kontaktade jag en annan bank så i morgon ska både jag och Jörgen byta bank!


De har sänkt sig så vi får lägga 5 % själva till handpenning, de flesta idag har 15 %.
Så vi får se hur huset ser ut och om det känns bra...

Hoppas det löser sig med allt bara :/



JAG VILL FLYTTA!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar