måndag 30 maj 2011

Glad :)

Är så glad att jag fått nya grannar, nu har jag nån nära att kunna umgås med och mina små får en lekkompis.
Tråkigt att vi ska flytta snart bara, bara hoppas vi fortsätter umgås sen ändå :D 

Ozzy knatar på med sin gång.
Bli längre och längre sträckor nu som han tar sig själv på bara benen.



Han blev så stor helt plötsligt.
Nu är det storebror kvar sen har jag väl dem klättrandes överallt, i soffan, på bord, på stolar.
Hur ska jag hinna med båda??????


Jag kan ju inte klona mig när ena sticker åt ena hållet och den andra åt andra hållet.




3 dagar kvar tills det är dags att jobba en månad :0
Skönt men ändå inte :/
Ser det lite som semester, fast det är det ju inte men i alla fall från hemmet en stund på dagarna med all matning och blöjbytning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar