torsdag 19 maj 2011

Usch vad dålig jag är

På att blogga just nu...

Men jag vet inte vad jag ska skriva om...
Kommer i alla fall lite update här om ditt & datt.

Husköpet är ännu inte klart, vi har inte svarat på det sista som ägaren motbjöd med.
Vi har själva lagt 2 olika bud som de inte tog...
Vi ville försöka pressa ner priset lite eller lite mycket men just nu är det lite... Men varje tusenlapp är väl bra som vi får ner det med ;)

Så ha tålamod, jag lovar att tala om när vi bestämt oss helt :D


2 kvällar har Nikki vart ledsen och gnällig.
Somnat som vanligt när han lagt sig för att efter en stund vakna och gnällt.
Det slutade med att jag fick sitta bredvid honom och stryka honom på kinden tills han somna, drygt!

Nu fick jag främmande så blir inget mer denna gång.

Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar