tisdag 10 maj 2011

Nära nu

Tiden går alldeles för fort.
Tyckte nyss det var flera månader kvar tills jag ska in och jobba lite men nu helt plötsligt är det bara 3 veckor kvar :0

Vart tog tiden vägen?

2 månader kvar tills tvillingarna fyller ett år också, vart 10 månader i lördags :D

Tycker det är himla skönt att vara hemma och roligare blir det när mina vänner får bäbis snart också :D

Sen ska JAG börja jobba och de får gå hemma och mysa :(
 Jag vill vara hemma med dom, varför kunde ni inte få 1 år tidigare eller jag ett år senare?!
Fast jag skulle inte vilja gå igenom början på bebisarnas period en gång till :0

Nu njuter jag av dem, går att sitta och leka och de roas av alla leksaker som finns.

I söndags var det första gången de fick leka i en sandlåda, det gillade de och gungade för första gången också. De stortrivdes :D

Nu blir det lunch för barnen och senare blir det Bvc.

Kram på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar