söndag 15 maj 2011

Snurrar i huvudet

Har suttit & räknat för fullt.

Om vi köper huset så känns det läge att börja jobba lite smått till hösten.
Men hur & när :/

Funderar på 2 dagar i veckan och var fjärde helg.

Mina föräldradagar räcker mycket längre då, sen kan jag gå upp i tid när jag känner att det är dags
Hade planerat till början på februari och tror det blir så med att gå upp i tid alltså.

Måste få in mera pengar och det får jag inte som jag tar ut nu + en dag till när de blir 1 år.

Har dagar kvar till att kunna vara ledig på lov och det känns bra.

Det hade jag inte när Nattis var liten, då gick alla åt när jag var f-ledig.

Men börjar jag jobba så ska de in på dagis & Nattis på fritids & vi lär ju hamna på högsta nivå, dvs drygt 2500:- på bara 2 dagar i veckan.
Men men bara att bita i sura äpplet.

Dags att lämna in en ansökan kanske m dagisplats :/
Vill att de går på trims, inget annat!

Mina tankar idag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar