måndag 16 maj 2011

Väntat förgäves

Har idag väntat på mail från besiktningsgubbe som han sa han skulle skicka.
Men det kom inget idag, nu hoppas jag det dyker upp i inkorgen i morgon annars blir det ett telefonsamtal tror ja :/

Mäklaren ville att jag skulle ringa i fredags och berätta hur allt gått men tiden rann iväg och plötsligt kändes det lite sent för att ringa till någon mäklare.

Så idag tog jag tag i det för att berätta att det såg bra ut och att jag väntade på mailet.

Till svar när jag ringde till fastighetsbyrån vart:

-Hon har slutat sin tjänst här!

Gissa om jag vart förvånad!
Nu var det någon annan som tagit över det hela.


Konstigt att man slutar så där helt plötsligt känns det som :/
Hade det inte varit bra för henne när hon håller på att sälja ett hus att vara kvar och få sin provision kan man tycka :/

Fast vem vet hon kanske får det ändå men kändes lite tragiskt när det är henne jag hållit kontakt med hela tiden.

Fast i långa loppet spelar det ju ingen roll för min del jag är ju köpare måste vara värre med den som säljer.

1 kommentar: