tisdag 31 maj 2011

Ett litet test

Tvillingarna brukar sova middag 2 ggr/dag.
Brukar sova mellan 1-2 timmar båda gångerna.

Idag har jag hållit dem vakna fram till lunch (11), ätit och sen la jag dem och de sov till ca 14.

Nu ska jag försöka hålla dem vakna till kvällen.
Hoppas nu att detta går och hoppas de sover längre i morgon bitti (brukar vakna vid 5, äta välling och oftast somna om för att sova till 6-7).

Så nu håller vi tummarna för ett 19-7 pass :0


Har förresten en sockerkaka i ugnen till onsdagsfikat i morgon ;)
Tyvärr en kort fika :(

Bara 2 dagar kvar nu till det är Time for work!

2 kommentarer:

  1. Jag får komma upp en sväng igen sen då :o)

    Jag kan fortfarande inte kommentera hos dig, hos andra går det bra..

    / LiNdA

    SvaraRadera
  2. Jag ska prova att kommentera...

    SvaraRadera