torsdag 30 december 2010

2010

1.Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
   Ja, skar upp magen.... bl.a
2.Höll du några av dina nyårslöften?
  Ger aldrig nå nyårslöften!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
   Ja :)
4. Dog någon som stod dig nära?
    Ingen jätte nära men tyvärr vänners nära & kära :(
5. Vilka länder besökte du?
    Öhhhh, Sverige :/
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
   Ja, absolut!
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
    7 Juli :D
8. Vad var din största framgång 2010?
    Att jag vet jag är en stark mamma :)
9. Största misstaget?
   Svårt.....
 10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
     Ja sjuk men inte skadat mig.
11. Bästa köpet?
    Tvillingvagn
12. Vad spenderade du mest pengar på?
     Hyra
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
     Ja så klart :)
 14. Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2010?
      Gott Nytt Jul kanske :p
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
      Jag har nog varit mer ledsen i år jämfört med förra året i alla fall.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
      Vart ute & gått :/
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
      Mmmmm
18. Hur tillbringar du julen?
      Med mina nära och kära :)
19. Blev du kär i år?
      Nej
20. Favoritprogram på TV?
      Criminal Minds
 21. Bästa boken du läste i år?
     Har inte läst en enda bok i år :0
22. Största musikaliska upptäckten?
      Ingen
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
     Kommer inte ihåg vad jag fick när jag fyllde men ett par veckor innan fick jag det bästa :D
25. Något du önskade dig men inte fick?
      Pengar :0 
      Nu på jul en termos och en pizza-skärare :(
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
      Kommer inte ihåg mera än att jag böt blöjor & matade bebisar.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
      Ja, säkerligen.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
      Smal, tjock, tjockast ;)
29. Vad fick dig att må bra?
     Mina barn & bästa LInda
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
     Ingen
31. Vem saknade du?
      Farmor & Farfar
32. De bästa nya människorna du träffade?
      Har jag träffat nån ny? Tror faktiskt inte det vad jag kan minnas.

2 kommentarer:

  1. Jo, dina pojkar är ju nya, glömt det..haha Kram på dig

    SvaraRadera
  2. :0
    Tänkte inte på dom på det sättet...
    Tänkte mig mera vuxna nya människor...

    SvaraRadera