fredag 24 december 2010

<><><><><><><><><><>

Ozzy somna tidigt igår kväll, redan klockan sju :0
Sen har han varit kinkig halva natten.
Jag kom i säng strax efter halv tolv (tittat på bingolotto), sen vart upp ett X antal ggr för Ozzy har gnällt och haft sig.
Klockan 05.40 tyckte han det var dags att kliva upp, JÄSP!

Sitter här nu 3 timmar senare och han är fortfarande vaken.
Väntar på att han ska bli trött så jag får lägga mig en sväng.

Nikki & Jörgen ligger än och sover.


Nattis kom upp för en timme sen och TOMTEN hade varit här :)
Ingen lyckligare än Nathalié.


Jag fick lov låta dörren vara olåst så han kunde ta sig in för vi har ju ingen skorsten som tomten kan komma in i ;)

I alla fall så gav tomten henne strumpor, pennor & radergummin.

Nu väntar vi på att Nikki ska vakna så de kan öppna sin julklapp som de fått.
Tro vad det kan vara :/
Nå runt och mjukt i alla fall, jag gissar på en fotboll ;)

God Jul igen då på er där ute i vida världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar