lördag 11 december 2010

Hänt/händer idag då

Jörgen ville ut och provköra sin nya skoter så jag skulle ta mina tre barn och åka till svärföräldrarna tänkte jag.
Skicka sms och ringde dem innan för att kolla att det var okej att vi kom.
Inget svar på sms och inget svar när jag ringde.
Efter en stund ringde de tillbaka.
De var lite sega för igår var de på Mora Parken och lyssnade och dansade till Lasse Stefanz. 

Men vi fick komma :D
Slutade med att det vart jag och tvillingarna som åkte, Nattis ville följa med på skotertur.

Var där uppe ett tag så ringde Jörgen och jag fick åka och möta dem då Nattis frös om fingrarna. Fick ett par extra vantar och jag åkte tillbaka till Hansjö.

Ozzy somna i sängen där uppe och Nikki bredvid mig i soffan och jag tänkte slumra till men precis då ringde Jörgen igen.
Jag fick åka och möta upp dem igen för att ta med Nattis, hon ville inte åka mer. 
Tillbaka till Hansjö och vänta på att barnen vakna och att skidorna skulle ta slut.

Jäkta ner på affären för att köpa nå mat, vart grillad kyckling. Orka inte laga mat idag.

Har precis slagit in de sista julklapparna (finns några kvar men inte hemma än).

Nattis och en kompis sitter och målar med fönsterfärger (kompis ska nog sova kvar här).
Nikki hoppar hoppgunga och Ozzy ligger på golv och tränar magmusklerna :0

Det var min dag det, trött sliten och helt slut.

Längtar tills nästa helg.
Fest och få sova utan barn som väcker mig :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar