tisdag 14 december 2010

Främmande, julbord, nyår

Idag får jag besök av min far och flickvän :D

Ikväll ska jag på personalmöte och julbord med jobbet.
Ska bli skoj att komma hemifrån, koppla av lite.


Nu är det bara 4 dagar kvar till ännu en utgång med fylla :D

Ska ut nästa helg med :D

Då blir det hotellet på juldagen :0

Nyår har jag lovat Jörgen att få åka iväg till skogen med sina polare och fira nyår.
Jag blir nog hemma för mig själv med barnen, vet inte om jag ändå orkar sitta uppe till tolv. 
Varför plåga sig själv med det när det bara blir nytt år...
Trött och sliten blir man med när jag ändå får lov att gå upp kring sex på morgonen.

Förra nyår har jag för mig att jag missade tolvslaget med.
Har för mig att jag började jobba klockan sju på morgonen dagen efter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar