lördag 4 december 2010

Jahaja

Gårdagen var det jag, Nattis & Nikki hemma.
Vad gjorde vi då!
Inte så mycket.

Jag kolla skidor, tittade på Idol, la mig vid elva för att sedan kliva upp strax innan nio i morse.

Idag har jag latat mig.
Nattis har haft en kompis hemma så hon har lekt halva dagen.
När kompisen åkte hem for vi ner på Statoil för att hämta ut ett paket som jag beställt med en del julklappar :D


LInda ringde medan vi var ute och åkte och hon undra om jag ville ha hem Ozzy.
Självklart!!!

Men vi fick inte ta med honom då.
Jag och Nattis kom fram till att vi skulle åka och hälsa på Beppe men hon var inte hemma. For förbi hennes mamma där hon brukar vara men där var hon inte heller.
De var uppe i Torrvåls gamla skola och bakade lefsor så vi for dit och skulle säga hej.

Kom inte där i från förrän degen var slut för det var någon som fastnade med kaveln  på degen och gräddade emellanåt också i vedeldad ugn.



Vid sex tiden kom LInda med Ozzy.
Nu sover han och Nikki snart hoppas jag.
Tänkte gå och lägga mig i tid ikväll om jag nu får :0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar