torsdag 2 december 2010

Trött, Tröttare, Jag

Jag är helt färdig nu igen.
Går ett tag sen bryter all trötthet igenom helt och hållet.
Är så trött så jag bara grinar orka inte ens fixa mat idag.
Så lunch vart det klämmacka, till middag vart det gårdagens spagetti. Orka inte ens ställa mig och steka korvskivor.

Nattis kom nu på kvällen och ville ha mat så då fick jag ju lov att göra något. Hon ville ha fiskpinnar men ingenting till, så det fick hon :0

I morgon far Jörgen till Stockholm med sin bror, de ska ner och hälsa på deras gemensamma halvbror.
Själv blir jag hemma med 3 barn, inge lockande alls som jag känner mig nu.

Men....

Jag tänker låta dig LInda :0 låna lite och pyssla om, vet ju du så gärna vill det ;)

Kanske jag kan få lite vila så jag orkar med några dagar till sen.

Söndag har jag bett svärmor om lite hjälp (hon jobbar fre-lör natt).
Nattis har cirkusavslutning och då får vi föräldrar komma dit och prova på det som de gjort. Jörgen har säkert inte hunnit hem till dess och lite jobbigt att åka dit med 2 små. Så hon kommer hit så får jag åka utan dem :)

Kanske ska prova cykla enhjuling ELLER INTE :0
Bryter säkert benen och hur ska jag då fixa barnen och allt annat?
Å andra sidan kanske ska göra det så jag inte kan göra nå så får jag vila :p

Nån måste ju ta hand om barnen åt mig då, så då får Jörgen stanna hemma och känna på hur det är att ha dem runt sig 24 timmar om dygnet.

Nej då så illa ska det inte gå vet inte ens om jag vågar prova :0
Men kanske nå annat skoj :)
Får berätta sen när jag vart där om jag testade på något.


Kram på er alla där ute!

4 kommentarer:

  1. Jag har åkt jättemycket på enhjuling när jag var yngre. Det var skitkul. Tror den är uppe i Månsta någonstans.

    SvaraRadera
  2. Klart du ska prova enhjulingen!!

    Ozzy är välkommen hit :o)

    SvaraRadera
  3. Ja Nikki också för den delen..

    SvaraRadera
  4. satsa på enhjulingen du ,så du får vila ett tag och Jörgen får "jobba" lite.

    SvaraRadera