onsdag 15 december 2010

Shoppoholick :0

Idag följde jag med LInda in till Mora för att inhandla de sista julklapparna.
Hade med mig tvillingarna och det gick jätte bra :D

Kom hem med julklappar, var nån mer än jag tänkt mig.
Kom även hem med en julklapp till mig själv :0

Köpte mig en trådlös skrivare :D
Nu ska här skrivas ut.
Kanske kan fixa till mina familjefoto ramar som jag har, legat ett bra tag nu för alla kort ligger i dator och kommer inte för mig att skicka in eller fixa min andra skrivare som jag har till min andra dator.
Men nu äntligen kanske :)

Köpte 4 bodys till grabbarna och en födelsedagspresent till Nattis.

Har aldrig köpt present till henne innan jul men nu hittade jag en som jag kan ge henne då :)

Några tusen fattigare vart ja :0

Ja ja, drabbar ingen fattig barnledig mamma :0

1 kommentar: