söndag 26 december 2010

Så hilma roligt & trevlig

Gårdagen spenderades nästan hela dagen till att börja med hemma hos min kära mor med julbord & paketöppning.
Vart nöjd med det jag fick, det enda jag önskat mig som jag behövde var nya bakformar och det fick jag av mina underbara morföräldrar.

Fick även annat också som jag är helt nöjd med :)
En lampa som jag tittat på, på ikea som skulle passa i mitt vardagsrum i det höga taket.
Nu är bara frågan hur ska vi få dit den?!

Min syster Hillevi, sambo & syster Emma tycker jag har så mycket tidningar & skit framme så hon tyckte jag behövde:

 
En liten pik....




Min mormor har stått & bakat en massa så flera av oss fick en varsin kakburk med kakor i, alla fick olika.
Jag fick mina favoritkakor, gitterbuggar. Bara älskar dessa kakor vet inte hur jag ska klara mig den dagen hon inte kan baka dem till mig längre. Har varit med och försökt lära mig hur man gör dem men de är svåra att få till :0 

Mot kvällen så vart det utgång med syskon och kompisar.
Hade himla skoj på Hotellet, dansgolvet fick mest besök av mig.
Härligt att få skaka loss :D


Nu sitter jag hemma, Ozzy har kommit hem från farmor.
Haft besök av kompisar & nu är Emma här och hon stannar ett tag.
Vill gosa med mina barn :)


Hoppas ni andra haft en rolig och trevlig julhelg för det har jag haft :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar