lördag 18 december 2010

Julbord & Monsters of Hansjö

Nu har jag varit & lämnat min tre goa barn hos mormor som ska passa dem över kvällen & natten för mamma & pappa ska på fest :D

Vi ska nu på julbord med Jörgens jobb sen drar vi vidare på Monsters of Hansjö.
För er som inte vet är det 3 kompisar till oss som startade detta för 3 år sedan.
En fest med hårdrock i en bystuga i Hansjö (en by i Orsa).
Börjar klockan halv åtta och håller på till två i natt med 6 band denna gång som spelar.
Anknytning till lucia varje år.

Första året var jag med och hjälpte till, stod i baren.
Andra året ville jag inte hjälpa till för jag tänkte släppa loss lite själv med det sket sig ganska rejält då jag var med barn. (Ingen just som visste det vid den tiden).
Nu detta år kan jag släppa loss och det ska jag göra.
Barnvakt har vi och inget annat att tänka på.
Sa till mor att jag ville vara till 12 i alla fall, men jag lär väl vakna klockan sex som vanligt men jag tänker somna om och ligga i sängen så länge som möjligt :)

Kram på er alla och ha en trevlig kväll för det ska jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar