tisdag 14 december 2010

Dålig???

Igår eftermiddag fick jag plötslig smärta i magen och fick lov gå på toa och det var inte som det brukar om vi säger så.
Sen börja må illa.
NEJ!!! 
Tänkte jag, inte magsjuka.
Drack en massa kolsyrat vatten och efter en timme hade allt gått över.

Har haft yrsel några dagar nu från och till och igår kom det också i samband med detta.
Vänster arm domna bort och ont i axel.
Man blir lite orolig när det blir så här.

Strax efter åtta gick jag och la mig, Ozzy hade nyss somnat och Nikki med.
Låg och grubbla i nån minut så ringde jag mamma och fråga vad det kunde vara.
Hon trodde det var nån nerv som är i kläm, tänkte så jag med men man tänker även det värsta.
Mina barn bär jag ju oftast på vänster arm och när jag ligger på soffan med dem är det oftast vänster arm som råkar illa ut.

Gick in till min granne och bad henne känna efter (hon är sjukgymnast och suverän på massage). Hon kände att det satt väl i kläm och jag behövde en rejäl omgång massage. Kunde ju inte ta det då men hon kunde ta det senare i veckan.
Har ju inte fått en riktig massage sen innan graviditeten och det är drygt att år sedan.

Kände mig lugnare i alla fall efter det och har sovit gott hela natten :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar