lördag 25 december 2010

Jag ska till Dalhalla :D

Nöjd med gårdagen, godmat och roliga julklappar alla vart nöjda. Tror Nathalié vart mest nöjd :D

Jag trodde att våran julklapp med presentkort för håltagning skulle vara den bästa men ack så jag bedrog mig.
När hon öppnade julklappen från sin morfar så hoppade hon högt i soffan och vart alldeles till sig.

Var denna hon fick :)

 Jag, Jörgen & Nattis fick biljetter till Digeloo i Dalhalla :)
Ska bli så skoj, har aldrig vart och lyssnat på musik så där har bara vart dit och kollat när jag gick i skolan och fick höra lite hur det kunde låta.
Det blir av den 15 juli nästa år :)
Kul att få göra något bara vi tre.


Idag ska vi åka till min mor för att fira jul ännu en dag.
Vi blir ganska många då mina systrar + sambo & barn är med och min mormor & morfar.

Sedan ska jag lämna Ozzy hos sin farmor för jag ska på partaj nu igen.
Vill lämna bort en unge så kanske jag har turen att få sova lite i morgon :0

Kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar