torsdag 30 december 2010

Whow!!!

Idag har jag fått lov pallra mig utanför dörren, med alla barnen.
Händer inte allt för ofta att jag orkar med det men skönt det känns när man tar sig i kragen och gör det.

Var först ner på Ica för att handla mat, mjölk osv.
Men allt jag skulle ha fanns inte bl.a pizzakit så jag åkte till Konsum istället för att inhandla det som saknades.
Det fanns det andra jag skulle ha men inte pizzakit där heller.
Antingen är de slut hos levernatör överallt eller så är de många som gjort egen pizza de senaste dygnen efter all julmat.
Det slutade med att jag köpte mix till deg och fick knåda ihop själv, gick det med.

När vi ändå var på språng ute så passade vi på att hälsa på Anette med familj, trevlig, trevligt :)

Hemma igen så träffade jag på grannen som skulle på bio sedan spela bingolotto.
Sa jag inte skulle spela för hur ska jag hinna med det.

Men väl inne så kollade jag på nätet och det slutade med att jag köpt 2 lotter :0
Jag måste ju hinna med att roa mig själv lite med, fick komma in till grannen om jag vela och spela. Får se hur jag gör, lite jobbigt med Ozzy som somnar vid sju åtta någongång, men han får ta det och komma i säng senare en gång.
Kan bli lite grinig men tar med vagnen in i så fall hoppas jag han sover där.


Sitter här nu och dricker kaffe och äter cheesecake :D


Nattis har kompis här nu och de små sover en skvätt.


Kramen
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar